Persoonlijk contact!

Bel ons
03-385 21 96

Meer informatie?
Bestel de gratis catalogus

Bekijk al onze prijzen
Vraag de gratis prijslijst aan

Donderdag 16 augustus 2012

Uitslag klanttevredenheidsonderzoek Expo Display Service Benelux

Een tevreden klant is een ambassadeur voor ons. En dus bijzonder waardevol. Dit realiseren wij ons zeer goed. Daarom doen wij er alles aan om zowel onze producten als onze dienstverlening van topkwaliteit te laten zijn. Om inzichtelijk te krijgen hoe onze klanten ons beoordelen en wat we eventueel kunnen verbeteren zijn we daarom begin dit jaar gestart met een onderzoek naar de tevredenheid onder onze klanten. 

Deze klanten stuurden wij na levering deze online vragenlijst toe. Van de 381 klanten die deze lijst van ons kregen stuurden 112 klanten ons de lijst terug. 

In deze link is de uitslag van het onderzoek te vinden. Het vaakst beoordelen onze klanten ons met een goed tot zeer goed! Daar zijn we uiteraard erg blij mee. Betekent dit dat we nu op onze lauweren kunnen rusten? Nee. Van sommige klanten ontvingen we waardevolle input over hoe we onze service en produkten nog verder kunnen verbeteren. Daar gaan we zeker wat mee doen. Van de 112 klanten gaven  bovendien 2 klanten aan (deels) niet tevreden te zijn. Ook hier kunnen we nog verbeteringen aanbrengen dus. 
 
Om onze kwaliteit en service om verder te verbeteren zullen we onze klanten blijven vragen hun mening hierover aan ons te geven. Ik wil graag alle klanten bedanken voor hun vertrouwen en voor het invullen van de vragenlijst en het meewerken aan het onderzoek!

Michel Rijnberg
directeur Benelux

Ontvang de nieuwsbrief



Reageer

Naam
E-mail
(niet zichtbaar)
Commentaar
Beveiligingscode
DE CODE HIER INVULLEN AUB :
 

 
Vul jouw e-mailadres in en het downloaden zal starten:
Download start over seconden